Reisverhalen van Natascha

Een nieuwe reis, nieuwe verhalen uit Maleisië en Indonesië (Bali en Lombok)

De planning

Het is weer zover! Ik ga beginnen aan een nieuwe reis, een nieuw avontuur vol met nieuwe indrukken en belevenissen

Cool
Een aantal van jullie hebben het reisblog al eerder gevolgd, in 2008 naar India en 2010 naar Thailand met mijn zoon. Dit is weer heel anders, volop met familie maar ook de huwelijksreis met mijn vrouw, Luce
Laughing
Wat kijk ik er weer naar uit! Hoe ziet de planning er grofweg uit:

De eerste 2 weken ga ik met mijn zus naar Maleisië. We vliegen op Kuala Lumpur. Vandaar uit gaan we via het binnenland naar de oostkust, eilanden hoppen. 25 mei wordt het een weerzien met mijn vrouw op Kuala Lumpur. Ook zal zich bij ons voegen, mamma, Yuri en Laura. Dan vliegen we door naar Bali om nog eens 2 weken te verblijven. De laatste week komt ook Djermo naar Bali, om gezamenlijk onze Balineze inzegening van het huwelijk bij te wonen. De laatste week zijn van Luce en mij samen, dan varen we van Bali over naar Lombok om dan pas weer 16 juni terug in Nederland te zijn.

Ik hoop dat ik net als vorige reizen jullie weet te boeien met de verhalen en foto's en dat ik voldoende in de gelegenheid ben om zoveel mogelijk via het web met jullie te delen.

Groetjes

Natascha

Reacties

Reacties

Lex

Nog 3 nachtjes slapen.. heb er zin in!! Xx

patty

voor twee van mijn dochters is het nog twee nachtjes slapen, voor Yuri, Luce, Laura en ik nog 15 nachten slapen.!! Wat een, fijne, kriebels....

Sije en Ria Visser

Wij wensen jullie allemaal een fijne reis. We zijn benieuwd naar de verhalen!

Groeten,
Sije en Ria

Rebecca

Heel veel geluk en plezier op deze reis, wat geweldig dat Patty dit ook mee maakt.
Geniet ervan lieverd, ik zal aan jullie denken. veel liefs en een dikke kus, Klaas en Rebecca

Sonja

Dat klinkt alvast weer goed!
Heel veel plezier gewenst allemaal!
Knuf, Sonja

Linda van Splunter.

Hai Natascha,

\ik ben zeer benieuwd naar jullie avonturen,e en hele goede reis!
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!