Reisverhalen van Natascha

Agra, de Taj Mahal en het Agra Fort

Goedemorgen allemaal!

D.w.z. voor mij dan want in Holland ligt iedereen nog te slapen. Het tijdsverschil is 4,5 uur dus dan is het bij jullie nu 03.15 uur in de nacht terwijl het hier nu ochtend is en wij zo aan het ontbijt gaan.

Vandaag vertrekken we voor een lange autorit van Agra naar Jaipur, over een afstand van ongeveer 280 km wat zo'n 6 a 7 uur rijden betekent zonder stops onderweg. Maar natuurlijk willen we weer zoveel mogelijk zien

Laughing
En we houden ook wel van een goede lunch...

Maar allereerst de belevenissen in Agra. Deze stad verschilt toch echt met Delhi. De sfeer is anders en er hangt niet zoveel vervuiling in de lucht. Tja, weet het niet goed uit te leggen en soms moet je het ook maar ervaren zoals wij dus volop doen

Cool

We hebben in Agra twee overnachtingen doorgebracht en gisteren het Agra Fort en de Taj Mahal bezocht. Twee ontzettend indrukwekkende monumenten. Het was eigenlijk niet te bevatten datwe werkelijk op het complex van de Taj Mahal liepen maar hieronder het bewijs.

Verder hebben Lex en ik nog indische ambacht bezocht, het bewerken van marmer en het maken van kleden. Prachtige ambacht maar de omstandigheden zouden niets voor ons zijn. Heel de dag in de kleermakerszit op een halve m2...maar ze maken prachtige dingen en gebuiken mooie kleuren, een van de kenmerken van India, kleurrijk...

En nu op naar Jaipur! Wordt vervolgd...

Reacties

Reacties

Sonja

Wow dames wat een verwennerij, 's morgens op kantoor opstarten en meteen weer een reisverslag uit India om te lezen. Lekker hoor!
Klinkt wederom heerlijk, al die indrukken... Wat een bijzonder gevoel moet dat zijn om daar rond te lopen...

Maareh... Natas, wat zit je haar goed? Toch een föhn in je rugzak d'r bij weten te proppen??? :-)) Hahaha

Ik verheug me al weer op de volgende keer meiden! ENJOY!

XXX

Ilse

Ben jaloers op jullie hoor! Zit hier weer met mn eerste kopje koffie van de dag achter mn computers jullie geweldige verhalen te lezen! Ziet er echt super uit!

Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal!

Dikke kus
Ilse

Fedde

Heeee Natas !
Helemaal vergeten je (jullie) een goede reis te wensen, had de verkeerde datum in gedachten.....Ik hóór 't je denken, týpisch Fedde ! Het zij zo maar bij deze toch nog een hele fijne vakantie cq reis toegewenst ! Dikke kus en grtjs aan Lex en Patty

Fedde

Michel

KARAMBA! Ondanks dat ik net getrakteerd werd op een appelflap, ben ik toch vrij jaloers...
Geniet van al die onvergetelijke ervaringen girls !!
x

Alwin

Hello ladies,

Heb het eindelijk voor elkaar gekregen om op de site te komen. Wat een leuke foto's. Krijg natuurlijk voldoende info via Alexandra, maar foto's zeggen toch veel meer. Het is wel heel apart om toch nog 'veel' in contact te zijn terwijl jullie aan de andere kant van de wereld zitten. De autorit zit er waarschijnlijk weer (bijna) op. Hoop dat jullie weer een goed hotel hebben en goed eten. Heel veel plezier en doe alsjeblieft voorzichtig.

Hele dikke kus en knuffel (+ een extra kus voor Lex)
Alwin

Lettie

Ziet er gezellig uit ontbijten met z,n drieen.
XXX Lettie

rink

Hoi nou ikken ook meekijken watjullie allemaal doen en zien
Julliezijn al lekker aan t genieten zie ik
Hoe vind je moeder het ???
HeY geniet er van met z'n allen , ik kijk via je weblog

groetjesz Rink XXX

Belinda

Kikke foto meiden! Gaaf dat jullie op de Taj Mahal liepen, dat moet bij elkaar wel een heel speciaal gevoel geven ;-). Kusje

Djermo

Heej ma, oma en lex,

Zie en lees dat het erg bevalt, ben blij om dat te zien!
Hoop dat jullie nog vele mooie dingen gaan zien en beleven.
Doe voorzichtig en make the most of now!!!
veel plezier en ik lees het wel weer hoe het is.

gr van Petra en mij xxx

Rob

Hoi Natascha,

Gisteren lag deze site plat, vandaag doet ie het weer.
Leuk om jullie foto's te zien, nu heb ik gezichten bij de namen. Waar is die foto op dat balkon genomen?
Ziet er heel leuk uit.
Hoe bevalt Bharat, zorgt hij een beetje goed voor jullie?

Groetjes,

Rob

Yuri

Hoi mam en zussen,

Hier kom ik hoor met m'n originele post (not):P:

Ben erg blij dat het zo goed gaat en dat jullie genieten. Thuis gaat ook alles goed hoor. Ik zou zeggen geniet er lekker van!

X

Yuri

Roel

Hé meisjes,

Kom net terug uit Den Haag, alles oké daar, er is gelukkig (nog?) niet ingebroken (grapje), je motor staat er nog goed bij en je had veel post, lekker belangrijk!! Vannacht om een uur of 3 vertrekken we naar Oostenrijk, hebben er heel veel zin, er ligt 2,5 mtr. sneeuw, joepi!!! jullie foto's zijn erg sfeervol en het ziet er geweldig uit allemaal. Ben dus nu ff een weekje off line, maar dat is ook zo weer voorbij en dan meld ik mij wel weer. Hardstikke veel plezier en blijf genieten.

Dikke kus van paps en Ida natuurlijk!

wendy

hai meiden en mamma van de meiden...wat is het fantastisch te lezen hoe jullie je reis ervaren..kan me der bijna een voorstelling van maken...ben er nog nooit geweest..dus dat wil wat zeggen.

geniet volop, maar dat hoef ik niet te zeggen..dat is te lezen en te zien.

liefs en dikke kus uit rainy nederland...bahbahbah...
Wendy

Sonja

Aaaaarchhhh wat heeft Lex al bruine benen en wat ziet het er mooi en lekker uit daar! Hier is het dusdanig snertweer dat zelfs de paarden niet naar buiten willen...
Lekker hoor dames, om zo een beetje met jullie mee te kunnen kijken!
Keep them coming!

XXX
Sonja

lisamorris07@aol.com

Hi Natascha,just been looking at your photos.it looks like an amazing place.And all 3 of you look very happy to be together.Cherish the moments as you will never forget.Have a wonderful time and keep taking photos.

Love Lisa xx

shaam

Taj Mahal driving school 0645511171
Den Haag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!