Reisverhalen van Natascha

Destination: Thailand

Hallo allemaal!


Aan de vooravond van een nieuw avontuur, dit keer met ander gezelschap en andere bestemming

Laughing

Samen met mijn zoon Djermo reis ik volgende week 13 januari af naar Thailand!
Het reisblog is zoveel mogelijk aangepast en een globaal reisschema is opgenomen in het profiel.
Ook dit keer hoop ik weer leuke verhalen te vertellen en mooie plaatjes te schieten zodat jullie je een aardig beeld kunnen vormen van onze belevenissen.

Tot gauw vanuit Thailand!

Groetjes
Natascha

Reacties

Reacties

Rebecca

Wat ontzettend leuk, geweldig voor jou en je zoon
ben erg benieuwd naar jullie avonturen.

Heel veel sucses en plezier!
Veel liefs van Klaas en Rebecca

Joyce

Hey Natascha,
Jeetje, wat een lekker vooruitzicht zeg! Ik ben jaloers.
Ga er lekker van genieten en ik ga je volgen.
Hoe is het verder?

XXX
Joyce

Sonja

Hé, leuk dat we ook deze keer weer met je mee mogen lezen!
Ik hoop dat Djermo en jij heerlijk gaan genieten, en nu alvast veel voorpret hebben.
Alvast een hele goede reis gewenst met prachtige ervaringen!

Liefs voor jullie allebei!
Sonja
XXX

Belinda

Met volle teugen genieten hé! kus voor jullie 2.

Ilse

Verheug me nu al op jullie verhalen! Erg leuk als je s'ochtends vanaf je bureau stoel je even in thailand kan wanen!

x

mamma (oma)

Geniet alsjeblieft ook van de reis, al zijn jullie hartstikke moe. Later kunnen jullie het wel weer inhalen, dan hebben jullie tijd genoeg!
Heel veel liefs van mij.

Mamma (oma)

Anoeska

Heel veel plezier!!!
Thailand was mijn eerste verre reis.... t was zo mooi...

petra

hej lieverds,

Jullie zitten nu in het vliegtuig!hoop dat de reis goed verloopt en dat jullie niet al te brak aankomen ;)
hele dikke kus xxxxxxxxxx

petra

31 Graden!!jaloeeeers ;)

mam(o)ma

Wat zullen jullie genieten saampjes! 31 graden met nog 20 dagen te gaan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!